Polityka Prywatności dot. danych osobowych Somfy

Ostatnia aktualizacja: czerwiec 2024

Pobierz wersję PDF

W Somfy chcemy być i pozostać Twoim partnerem pierwszego wyboru w Twojej podróży po odkrywaniu i doświadczaniu rozwiązań inteligentnego domu oraz powiązanych produktów lub usług (nasze „Produkty i Usługi”). Cenimy zaufanie, jakim nas obdarzasz, i zobowiązujemy się do pełnej przejrzystości w zakresie tego, jak zbieramy, wykorzystujemy i chronimy Twoje dane osobowe. Rozumiemy Twoją potrzebę racjonalnej kontroli nad Twoimi danymi osobowymi i zobowiązujemy się do wdrażania mechanizmów, procedur i polityk, które zapewnią poufność, integralność i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych przez cały ich cykl życia.

Grupa Somfy i spółki wchodzące w jej skład (zwane łącznie w niniejszym dokumencie „Grupą”, „my”, „nas” lub „nasze”) wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych (IOD), który będzie dbał o to, aby nasze działania były prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

W przypadku pytań dotyczących niniejszej Polityki, realizacji Twoich praw lub złożenia skargi do nas, prosimy o kontakt z naszym IOD (bez względu na to, z którą jednostką Somfy miałeś kontakt): dpo@somfy.com.

Niniejsza polityka prywatności („Polityka”) informuje, czego możesz oczekiwać, gdy zbieramy i wykorzystujemy dane osobowe, tj.:

  1. Kogo dotyczy niniejsza Polityka?
  2. Kto jest odpowiedzialny?
  3. Jak zbieramy Twoje dane osobowe i jakie dane przetwarzamy?
  4. Co robimy z Twoimi danymi osobowymi?
  5. Kto otrzymuje Twoje dane osobowe?
  6. Jak chronione są Twoje dane osobowe?
  7. Okres przechowywania danych;
  8. Międzynarodowe transfery danych;
  9. Twoje prawa;
  10. Osoby niepełnoletnie;
  11. Zmiany w niniejszej Polityce.

Uprzejmie prosimy o dokładne zapoznanie się z naszą Polityką i zaznajomienie się z jej treścią.

  1. KOGO DOTYCZY NINIEJSZA POLITYKA?

Niniejsza Polityka dotyczy Ciebie, gdy odwiedzasz nasze strony internetowe, gdy korzystasz z formularzy kontaktowych dostępnych na stronach internetowych spółek Grupy, gdy wchodzisz z nami w interakcję w celu nawiązania relacji biznesowej, przez cały okres trwania Twojej relacji biznesowej z nami, gdy korzystasz z Produktów i Usług, które udostępniamy, lub gdy łączysz się z określonymi platformami, aplikacjami lub innymi rozwiązaniami, które możemy zapewnić lub udostępnić.

Niniejsza Polityka nie dotyczy pracowników Somfy, ani osób ubiegających się o pracę, które mogą odwołać się do polityki prywatności na naszej stronie kariery: https://www.somfy-group.com/en-en/careers/getting-to-know-us/somfy-privacy-policy-recruitment.

  1. KTO JEST ODPOWIEDZIALNY?

Podmiot prawny odpowiedzialny za dane osobowe zbierane od Ciebie to podmiot, który decyduje, w jaki sposób, kiedy i dlaczego zbiera i wykorzystuje Twoje dane osobowe („Administrator Danych”).

Tożsamość Administratora Danych zależy od tego, kim jesteś:

  • Jeśli jesteś odwiedzającym jedną z naszych stron internetowych (kimś, kto tylko przegląda strony na tej stronie), Administratorem Danych jest podmiot Somfy wskazany na stronie, którą odwiedzasz, wspólnie z Somfy Activities SA, 50 avenue du Nouveau Monde, 74300 Cluses, Francja.
  • Jeśli jesteś inwestorem, Administratorem Danych jest Somfy Activities SA, 50 avenue du Nouveau Monde, 74300 Cluses, Francja.
  • Jeśli jesteś klientem lub dostawcą, Administratorem Danych jest podmiot prawny, który zarządza Twoją relacją biznesową z Somfy. Informacje te można znaleźć na fakturze lub zamówieniu, które otrzymujesz, lub w umowie, którą zawarłeś z Somfy.
  • Jeśli jesteś pośrednim klientem wchodzącym w interakcję z Produktem lub Usługą oferowaną przez Somfy, Administratorem Danych jest podmiot Somfy działający na terytorium Twojego kraju zamieszkania.
  • Jeśli należysz do firmy, której działalność mogłaby zainteresować usługi oferowane przez Somfy, Administratorem Danych jest podmiot prawny, który zarządza Twoją relacją z Somfy. Informacje te można znaleźć w umowie, którą zawarłeś z Somfy lub można je uzyskać od Twojej zwykłej osoby kontaktowej w Somfy.

 

  1. JAK ZBIERAMY DANE OSOBOWE I JAKIE DANE OSOBOWE PRZETWARZAMY?

Dane osobowe odnoszą się do danych, które można przypisać do Ciebie osobiście.

Zbieramy dane osobowe bezpośrednio od Ciebie (a), ale także pośrednio z innych źródeł (b), na przykład gdy przeglądasz strony internetowe Somfy lub subskrybujesz nasze kanały w mediach społecznościowych. Niezależnie od tego, czy zbieramy Twoje dane osobowe bezpośrednio, czy pośrednio, zobowiązujemy się do przetwarzania wyłącznie danych osobowych, które są odpowiednie, istotne i niezbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

  1. Dane zebrane bezpośrednio od Ciebie

Możemy zbierać i wykorzystywać dane osobowe, które przekazujesz podczas interakcji z naszymi Produktami i Usługami.

Może to obejmować:

  • Twój tytuł;
  • Twoje pełne imię i nazwisko;
  • Twoje dane kontaktowe;
  • Twoją rolę w firmie;
  • Produkty lub usługi, które są interesujące dla Ciebie lub Twojej firmy;
  • Twoją opinię i preferencje dotyczące produktu;
  • Twoje preferencje komunikacyjne;
  • Twoją opinię na temat naszych Produktów i Usług.

Zbieramy również informacje, które przekazujesz nam podczas dokonywania transakcji z nami, podczas subskrypcji naszych usług, wypełniania formularzy kontaktowych lub tworzenia kont na naszych stronach internetowych, kontaktu z naszymi zespołami ds. obsługi klienta lub relacji medialnych, podczas targów lub innych wydarzeń, w tym cyfrowych, w których uczestniczysz.

Dane zebrane w takich przypadkach mogą obejmować (oprócz danych wymienionych powyżej):

  • Twój numer klienta;
  • Dane konta bankowego;
  • Numery kart kredytowych;
  • Twój podpis;
  • Twoją datę urodzenia;
  • Każde zdjęcie, które dostarczysz;
  • Wszelkie dane lokalizacyjne, które zdecydujesz się z nami udostępnić;
  • Dane ułatwiające dostarczenie Twojego zamówienia;
  • Zawartość Twojego połączenia i pisemnych wiadomości.

Inne informacje zbierane podczas korzystania z naszych produktów i powiązanych aplikacji mogą obejmować:

  • Datę Twojej subskrypcji;
  • Twój adres e-mail;
  • Twój identyfikator w chmurze;
  • Twój adres IP;
  • Twój numer telefonu komórkowego;
  • Pewne informacje zebrane z Twojego urządzenia sterującego, w tym pliki dziennika, informacje o urządzeniu i sieci, dane związane z korzystaniem z naszych Produktów (dane użytkowania) oraz, w zależności od wybranych usług, dane lokalizacyjne lub biometryczne.

Możemy przetwarzać następujące dane osobowe przypisane do Ciebie jako odwiedzającego dowolne obiekty podmiotu Grupy Somfy:

  • Imię i nazwisko;
  • Firma;
  • Numer dowodu tożsamości;
  • Numer rejestracyjny pojazdu;
  • Data i godzina przybycia oraz opuszczenia naszych obiektów.

Możemy przetwarzać następujące dane osobowe, które mogą być przypisane do Ciebie jako odwiedzającego nasze strony internetowe:

  • Typ przeglądarki internetowej, której używasz;
  • Typ systemu operacyjnego i urządzenia, z którego korzystasz, aby uzyskać dostęp do strony internetowej;
  • Nazwę domeny Twojego dostawcy usług internetowych;
  • Stronę internetową, z której przyszedłeś;
  • Twój kraj zamieszkania i język;
  • Strony i opcje, które odwiedzasz i do których masz dostęp na stronie internetowej;
  • Inne informacje dotyczące logowania i konfiguracji konta, gdy jesteś uwierzytelniony.
     
  1. Dane zbierane pośrednio, z innych źródeł

Zbieramy również informacje o Tobie pośrednio, na przykład gdy przeglądasz strony internetowe Grupy Somfy lub subskrybujesz nasze kanały w mediach społecznościowych.

Możemy używać plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia podczas przeglądania naszych stron internetowych. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są przechowywane na urządzeniu, z którego korzystasz, aby uzyskać dostęp do Internetu (komputer, telefon komórkowy, tablet). Zawierają one niewielką ilość danych specyficznych dla danego użytkownika i strony internetowej i pozwalają nam na:

  • Rozpoznanie Cię, gdy powracasz na naszą stronę internetową;
  • Informowanie Cię o nowych tematach, które mogą Cię zainteresować;
  • Dostosowanie treści, które mogą być dla Ciebie przydatne;
  • Mierzenie liczby odwiedzin na naszych stronach internetowych w celach komercyjnych;
  • Generowanie celowanych i podobnych odbiorców, aby dostarczać Ci reklamy i rekomendacje, które mogą być dla Ciebie istotne.

Używamy dwóch rodzajów plików cookie:

Pliki cookie niezbędne do funkcjonowania naszych stron internetowych

Używamy plików cookie, które są absolutnie niezbędne do funkcjonowania naszych stron internetowych (np. pliki cookie do identyfikacji Cię na naszych stronach internetowych lub pliki cookie do zapamiętania zawartości Twojego koszyka zakupów).

Jeśli nie chcesz akceptować używania plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki internetowej, aby automatycznie odrzucała przechowywanie plików cookie lub informowała Cię za każdym razem, gdy strona internetowa poprosi o zgodę na przechowywanie pliku cookie. Wybierając opcję nieakceptowania tych plików cookie, nasze strony internetowe mogą nie działać poprawnie.

Pliki cookie mające na celu poprawę interaktywności naszych stron internetowych

Nasza strona internetowa korzysta z usług oferowanych przez osoby trzecie. Obejmują one, między innymi:

  1. Przyciski udostępniania: Google - Meta - Microsoft - Pinterest - LinkedIn - Spotify - YouTube
  2. Transmisje wideo na stronie internetowej: YouTube API (zobacz warunki użytkowania i politykę prywatności)

Wykorzystujemy również pliki cookie reklamowe, aby pokazywać reklamy, które uważamy za odpowiednie dla Ciebie, zarówno na naszej stronie internetowej, jak i podczas przeglądania Internetu ogólnie. Takie pliki cookie umożliwiają nam na przykład analizowanie Twoich wizyt oraz personalizowanie ofert, reklam, które widzisz, oraz komunikatów, które do Ciebie wysyłamy. Wykorzystujemy także pliki cookie, aby ograniczyć liczbę wyświetleń konkretnej reklamy i pomagać nam ocenić wpływ kampanii. Przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody. Po pierwszej wizycie na naszej stronie internetowej, na stronie zostanie wyświetlony baner informacyjny. Kontynuując przeglądanie strony po kliknięciu przycisku „Zaakceptuj wszystkie”, wyrażasz wyraźnie zgodę na umieszczenie przez Grupę plików cookie, które zezwoliłeś na swoim urządzeniu. Baner będzie wyświetlany, dopóki nie podejmiesz wyboru. Jeśli nie chcesz akceptować wszystkich lub niektórych plików cookie, możesz wybrać „Zarządzaj Preferncjami” na banerze i postępować zgodnie ze szczegółowymi instrukcjami. Możesz również w każdej chwili zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookie za pomocą naszego narzędzia do zarządzania plikami cookie, uzyskując dostęp do naszej Polityki dotyczącej plików cookie. Nieakceptowanie plików cookie reklamowych nie wpłynie na jakość Twojego doświadczenia użytkownika podczas przeglądania naszych stron internetowych.

Wśród używanych przez nas plików cookie znajdują się pliki cookie sesyjne, które są usuwane po zamknięciu przeglądarki, oraz pliki cookie trwałe, które pozostają w Twojej przeglądarce do momentu ich wygaśnięcia lub usunięcia. Okres ważności zgody na umieszczenie plików cookie trwałych nie może przekroczyć 13 miesięcy. Po tym okresie ponownie zapytamy o Twoją zgodę.

Nasze strony internetowe oraz narzędzia komunikacyjne są szczególnie dbałe o potrzeby i oczekiwania naszych klientów i odwiedzających. Możemy również zbierać informacje o Tobie od osób trzecich lub z publicznie dostępnych źródeł, takich jak informacje o Tobie udostępnione na stronie internetowej Twojej firmy lub z rejestrów publicznych, a także informacje o Twoim profilu w sieci społecznościowej, jeśli zezwalasz takiej sieci na ich udostępnienie nam. Dane te mogą obejmować ogólne informacje dotyczące Twojego konta (np. imię, adres e-mail, zdjęcie profilowe, płeć, data urodzenia, obecne miasto, login itp.) oraz inne informacje lub aktywności, które zezwala sieć społecznościowa na udostępnienie nam. Na przykład możemy otrzymać Twoje informacje (lub ich część), gdy pobierasz lub wchodzisz w interakcję z jedną z naszych aplikacji w sieci społecznościowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat tego, jak możemy uzyskać informacje z mediów społecznościowych, odwiedź stronę odpowiedniej sieci społecznościowej.

  1. CO ROBIMY Z TWOIMI DANYMI OSOBOWYMI?

Zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe tam, gdzie jest to niezbędne do negocjacji lub wykonania umowy z Tobą, np. w celu:

  • Zarządzania i utrzymania naszej relacji biznesowej, w tym tworzenia i utrzymywania konta w naszych systemach;
  • Zarządzania Twoimi zamówieniami, na przykład w celu przetwarzania płatności, wysyłki i dostarczania finalnych produktów lub usług oraz informowania Cię o statusie Twojego zamówienia;
  • Świadczenia usług zgodnie z naszymi umowami;
  • Obsługi klienta, na przykład w celu rozwiązywania ewentualnych pytań, zapisywania i dzielenia się wewnętrznie takimi zapytaniami, aby lepiej na nie odpowiadać i poprawić jakość naszych produktów i usług w przyszłości.

Zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe również tam, gdzie jest to w naszym uzasadnionym interesie, np. w celu:

  • Analizowania Twoich opinii, komentarzy i opinii na temat naszych produktów lub usług w celu ciągłego ulepszania naszej oferty i dalszego rozwoju naszych działań handlowych;
  • Zarządzania Twoimi zapytaniami składanymi do naszych działów ds. mediów lub relacji inwestorskich lub gdy składasz skargę za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej lub korzystasz z jednego z naszych kanałów do zgłaszania skarg;
  • Tworzenia statystyk w celu poprawy naszych produktów lub usług;
  • Wysyłania informacji dotyczących produktów i usług, które posiadasz.

Ponadto, na podstawie naszego uzasadnionego interesu, możemy udostępniać Twoje dane osobowe każdemu podmiotowi należącemu do Grupy Somfy oraz również:

  • Usługodawcom trzeciej strony, którzy wspierają nasze operacje zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony danych, w tym dostawcami oprogramowania, usług hostingowych, usług doradczych prawnych/podatkowych, usług transportowych lub usług kart kredytowych/bankowych;
  • W związku z fuzją, sprzedażą lub przejęciem przedsiębiorstwa.

Zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe także za Twoją zgodą. Obejmuje to dane, które decydujesz się nam udostępnić podczas zakładania konta lub dokonywania zakupu, lub w odpowiedzi na konkretne żądanie, które do nas kierujesz, np. w celu:

  • Subskrypcji lub uaktualnienia któregokolwiek z naszych usług lub usługi oferowanej przez jednego z naszych partnerów;
  • Aktywacji Twojego urządzenia Somfy;
  • Udziału w ankietach końcowych użytkowników dotyczących naszych działań oraz naszych produktów i usług;
  • Udziału w wydarzeniach i konkursach organizowanych przez Grupę Somfy lub jej partnerów;
  • Otrzymywania komunikatów marketingowych lub biuletynów dotyczących naszych Działań, Produktów lub Usług.

W niektórych przypadkach Twoje dane mogą być udostępniane podwykonawcom z odpowiednimi gwarancjami zgodności z obowiązującymi przepisami ochrony danych. Za Twoją wcześniejszą zgodą Twoje dane mogą również być używane do przesyłania Ci ofert promocyjnych i reklamowych dotyczących naszych produktów i usług, bezpośrednio lub za pośrednictwem partnerów (Meta, Google, Microsoft i Pinterest). W takim przypadku zobowiązujemy się do bezpiecznego udostępniania Twoich danych (imię, nazwisko, adres e-mail, kraj i numer telefonu), zapewniając, że nie będą one ponownie używane. Jeśli jesteś zarejestrowany/a na tych sieciach społecznościowych i nie chcesz już otrzymywać tych reklam, możesz odwołać się do ich odpowiednich polityk ochrony danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych w takich okolicznościach jest opcjonalna. Jednakże brak udzielenia takiej zgody może uniemożliwić Ci dostęp do niektórych z naszych usług.

Możemy udostępniać Twoje dane osobowe w następujących przypadkach:

  • W celu odpowiedzi na żądanie administracyjne lub sądowe uprawnionego do jego otrzymania lub na prośbę, jeżeli wymaga tego prawo, w celu ochrony naszych praw, majątku i bezpieczeństwa lub praw, majątku i bezpieczeństwa osób trzecich;
  • W celu zapobieżenia oszustwom i możliwym nielegalnym działaniom.
  1. KTO OTRZYMUJE TWOJE DANE OSOBOWE??

Przekazujemy Twoje dane osobowe tylko zgodnie z niniejszą Polityką, głównie naszym pracownikom z różnych działów oraz innym jednostkom Grupy Somfy, tylko w następujących celach: zarządzanie klientami, centralna administracja relacji z klientami i dostawcami oraz w celu usprawnienia operacji biznesowych Somfy. Udostępnianie tych danych osobowych opiera się na uzasadnionym interesie Grupy Somfy w zarządzaniu swoimi relacjami umownymi w ramach Grupy Somfy oraz utrzymaniu efektywnej struktury biznesowej.

W ramach naszych działań możemy przekazywać Twoje dane osobowe dostawcom usług zewnętrznych. Ci dostawcy usług zewnętrznych używają danych osobowych tylko w celu umożliwienia nam świadczenia produktów i usług, na które się zapisujesz. Mogą to być dostawcy usług IT, partnerzy logistyczni lub marketingowi, dostawcy danych, dostawcy usług hostingowych lub dostawcy usług, którzy pomagają nam w dostarczaniu poczty e-mail, zarządzaniu transakcjami finansowymi lub analizie informacji.

Gdy udostępniamy Twoje dane osobowe stronom trzecim, zgodnie z niniejszą Polityką (np. dla wysyłek, transakcji finansowych, usług oprogramowania), zapewniamy, że taka strona trzecia zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, aby zapewnić zgodność z obowiązującymi przepisami ochrony danych. Nigdy nie przekażemy żadnych danych osobowych stronom trzecim w celach ich własnego marketingu lub celów komercyjnych bez Twojej zgody. 

  1. JAK CHRONIMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Wdrożyliśmy szereg środków technicznych i organizacyjnych mających na celu zabezpieczenie Twoich danych osobowych przed nielegalnym zniszczeniem, utratą, zmianą lub dostępem.

Nasi pracownicy, agenci i podwykonawcy przetwarzający Twoje dane osobowe podpisali umowę poufności lub są zobowiązani do zachowania poufności na mocy odpowiednich przepisów prawa.

Nakładamy również rygorystyczne obowiązki związane z bezpieczeństwem na każdego dostawcę usług trzeciej strony, który przetwarza Twoje dane osobowe zgodnie z niniejszą Polityką.

  1. RETENCJA DANYCH

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas niezbędny do realizacji każdego z wyżej wymienionych celów.

Możemy jednak przechowywać pewne Twoje dane osobowe w celu spełnienia wymogów obowiązujących przepisów prawa i regulacji (np. w celach podatkowych i audytowych) oraz zgodnie z naszymi wewnętrznymi zasadami dotyczącymi retencji danych.

Gdy dane, które wciąż mogą Cię identyfikować, nie są już potrzebne, możemy je usunąć, zanonimizować lub agregować w taki sposób, że nie będziesz już identyfikowalny jako pojedyncza osoba fizyczna. 

 

 

Cele przetwarzania

 

Okres retencji

Zakup Produktu Somfy

Zarządzanie komunikacją dotyczącą Produktów i Usług Somfy wymagających zgody

Zarządzanie zamówieniami z serwisu internetowego Somfy

5 lat od ostatniego kontaktu handlowego lub umownego

 

Zarządzanie danymi potencjalnych klientów

 

3 lata od ostatniego kontaktu handlowego

 

Faktury i dane księgowe

10 lat od daty wystawienia

Korzystanie z Usług dedykowanych Produktom Somfy (poza danymi dotyczącymi logowania, przeglądanych stron i adresów IP)

5 lat od ostatniego połączenia się do konta użytkownika

Udział w grze organizowanej przez Somfy

1 rok od zakończenia gry, jeśli uczestnik jest potencjalnym klientem

Zarządzanie wnioskami o usunięcie, dostęp lub sprzeciw klientów

5 lat od daty wniosku

  

  1. MIĘDZYNARODOWE TRANSFERY DANYCH

Przechowujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe głównie na serwerach znajdujących się w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG) lub w Szwajcarii.

Jednakże jako globalna firma korzystamy z usług międzynarodowych dostawców wspierających nasze rozwiązania globalne. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do innych krajów niż ten, w którym przebywasz.

Każdy transfer danych poza EOG, Szwajcarię lub do krajów, które nie korzystają z decyzji o adekwatności wydanej przez Komisję Europejską, jest ściśle regulowany przez Standardowe Klauzule Umowne Komisji Europejskiej (Standard Contractual Clauses) lub inne odpowiednie mechanizmy transferu danych. Transfery te są realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a tam, gdzie istnieją, po uzyskaniu wymaganych zezwoleń od odpowiednich organów nadzorczych.

  1. TWOJE PRAWA

Możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w celu skorzystania z Twoich praw dotyczących Twoich danych osobowych, które zbieramy lub używamy. Prawa te obejmują:

  • Prawo do poprawiania danych: Możesz upewnić się, że Twoje dane kontaktowe i preferencje są dokładne, kompletne i aktualne, wypełniając odpowiedni formularz na jednej z naszych stron internetowych. Prosimy określić cel korekt oraz dostarczyć dowody, jeśli to konieczne (np. faktura). Nie przesyłaj kopii paszportów ani dowodów osobistych.

 

  • Prawo do sprzeciwu i ograniczenia: Masz prawo sprzeciwić się wykorzystywaniu Twoich danych osobowych do celów marketingowych w dowolnym momencie. W określonych okolicznościach możesz również ograniczyć nasze wykorzystanie Twoich danych osobowych, podczas gdy podejmujemy kroki w celu poprawy nieprawidłowych danych na Twoje żądanie.

 

  • Prawo do usunięcia danych: Usuniemy Twoje dane osobowe na Twoje żądanie, chyba że jesteśmy zobowiązani do ich przechowywania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z naszymi zasadami retencji danych.

 

  • Prawo do wycofania zgody: Jeśli przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie Twojej zgody, możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Należy jednak pamiętać, że wycofanie zgody może wpłynąć na naszą zdolność do świadczenia żądanej usługi. Możesz wycofać zgodę za pośrednictwem Centrum Preferencji.

 

  • Prawo do otrzymywania danych i ich przenoszenia: Masz prawo otrzymać dane osobowe dotyczące Ciebie, które nam dostarczyłeś, w powszechnie używanym formacie elektronicznym. Masz również prawo przekazać te dane innemu administratorowi danych.

 

  • Prawo do złożenia skargi: Jeśli uważasz, że nasze wykorzystanie Twoich danych osobowych nie jest zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie danych, możesz skontaktować się z nami w celu rozwiązania Twoich obaw. Masz również prawo złożyć skargę do organu nadzorczego ochrony danych w Twoim kraju lub w kraju, gdzie znajduje się administrator Twoich danych osobowych.
  1. NIELETNI

Produkty i Usługi Somfy nie są przeznaczone dla osób nieletnich, i nie zbieramy świadomie żadnych danych osobowych od nieletnich. Jednakże, korzystając z niektórych naszych Usług, możesz być w stanie utworzyć profile użytkowników dla nieletnich. W takim przypadku dane osobowe są wprowadzane z inicjatywy przedstawiciela ustawowego, który może w każdej chwili modyfikować lub usuwać te informacje bezpośrednio z jego lub jej połączonego Produktu. Kiedy dane dotyczące nieletniego są zbierane przez Usługi, przedstawiciel ustawowy nieletniego może również skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w celu sprostowania, zmiany lub usunięcia tych informacji.

  1. ZMIANY W NINIEJSZEJ POLITYCE

Data niniejszej Polityki znajduje się przed wstępnym akapitem powyżej. Możemy modyfikować tę Politykę w dowolnym momencie bez powiadomienia, chyba że takie zmiany zawierają istotne zmiany, które mogą wpłynąć na prawa jednostek zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie prywatności i danych, w takim przypadku zostaniesz poinformowany o takich zmianach za pomocą wyraźnego komunikatu na początku tej Polityki.

 

 

 

 

 

 

 

Regulamin portalu internetowego Somfy Biznes www.somfybiznes.pl – Warszawa, dnia 07 lutego 2019 roku

I. Postanowienia Ogólne

  1. Portal internetowy Somfy Biznes (dalej: Somfy Biznes) jest udostępniany przez Somfy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (03-228) przy ul. Marywilska 34, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000016533, posługująca NIP: 113-07-89-222 (dalej: Somfy).
  2. Somfy Biznes działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie portalu internetowego Somfy Biznes (dalej: Regulamin).
  3. Somfy Biznes obejmuje udostępniane strony internetowe, funkcje interaktywne i oddzielne serwisy działające w domenie internetowej www.somfybiznes.pl i jej subdomenach.
  4. Częścią Regulaminu jest Polityka Prywatności Somfy Biznes.
  5. W przypadku istnienia innych dokumentów określających regulamin korzystania ze stron internetowych lub funkcji interaktywnych, postanowienia tych dokumentów są uważane za postanowienia szczególne do postanowień zawartych w Regulaminie.
  6. Przed rozpoczęciem korzystania z Somfy Biznes, w szczególności z treści dostępnych w Somfy Biznes po zalogowaniu się, użytkownicy i odwiedzający są zobowiązani zapoznać się z treścią Regulaminu. Korzystając w jakikolwiek sposób z Somfy Biznes użytkownik / odwiedzający oświadcza i potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, akceptuje jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  7. Inne serwisy internetowe lub strony internetowe udostępnianie przez Somfy, nie będące częścią Somfy Biznes posiadają odmienne regulaminy oraz polityki prywatności i nie są objęte postanowieniami niniejszego Regulaminu.
 

II. Definicje

  1. Somfy– Somfy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (03-228) przy ul. Marywilska 34, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000016533, posługująca NIP: 113-07-89-222, REGON: 012152309.
  2. Somfy Biznes– platforma internetowa składająca się ze stron internetowych, funkcji interaktywnych i innych narzędzi internetowych udostępnianych za pośrednictwem sieci Internet, będąca własnością spółki Somfy Spółka z o.o. i dostępna pod adresem www.somfybiznes.pl.
  3. Konto Somfy Biznes– grupa danych przypisanych konkretnemu użytkownikowi, składająca się w szczególności z:
    1. danych identyfikacyjnych użytkownika: „loginu" i „hasła";
    2. uprawnień do korzystania z poszczególnych stron internetowych Somfy Biznes;
    3. informacji podanych przez użytkownika we wszelkich formularzach, funkcjach interaktywnych i innych narzędziach internetowych dostępnych w Somfy Biznes;
  4. Użytkownik– każda osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca przydzielone przez Somfy Konto Somfy Biznes.
  5. Odwiedzający– każdy podmiot odwiedzający stronę główną Somfy Biznes pod adresem www.somfybiznes.pl, nie będący Użytkownikiem.
  6. Usługi– bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną przez Somfy na rzecz Użytkowników dostępne w Somfy Biznes, umożliwiające w szczególności:
    1. zapoznawanie się z materiałami przygotowanymi przez Somfy, podmioty współpracujące z Somfy lub Użytkowników,
    2. korzystanie z funkcjonujących w ramach Somfy Biznes funkcji interaktywnych i innych mechanizmów informatycznych.
  7. Polityka Prywatności Somfy Biznes- dokument będący częścią Regulaminu, określający zasady, sposób i cel gromadzenia informacji przez Somfy, wprowadzanych i udostępnianych przez Użytkowników i Odwiedzających na stronach internetowych Somfy Biznes.
 

III. Warunki i zasady korzystania z Somfy Biznes

  1. Korzystanie przez Użytkowników i Odwiedzających z Somfy Biznes jest bezpłatne.
  2. Korzystanie przez Użytkownika z Usług jest bezpłatne.
  3. Konto Somfy Biznes może zostać udostępnione osobie prawnej lub osobie fizycznej tylko na podstawie lub w związku z zawartą umową cywilnoprawną z Somfy Sp. z o.o. lub podmiotami współpracującymi z Somfy, bądź przez skierowanie zaproszenia przez Somfy.
  4. Somfy zastrzega sobie prawo stworzenia, udostępnienia, bądź odmowy stworzenia / udostępnienia Konta Somfy Biznes na podstawie własnych kryteriów.
  5. W ramach Somfy Biznes Użytkownik może w szczególności korzystać z następujących Usług, opisanych w dalszej części Regulaminu:
    1. Aktualności,
    2. Wizytówki,
    3. Wyszukiwarki Produktów,
    4. Katalogu Marketingowego,
    5. Szkoleń,
    6. Do pobrania
  6. Do zawarcia pomiędzy Somfy a Użytkownikiem umowy o świadczenie Usług w Somfy Biznes dochodzi w momencie wpisania przez Użytkownika stosownego adresu URL strony internetowej Somfy Biznes w przeglądarce internetowej, natomiast do rozwiązania umowy o świadczenie Usług w Somfy Biznes dochodzi z chwilą zamknięcia przez Użytkownika strony internetowej Somfy Biznes.
  7. Somfy zastrzega sobie wyłączne prawo prezentowania w Somfy Biznes treści, materiałów informacyjnych i promocyjnych, wyników przeprowadzonych badań oraz wszelkich innych przekazów według własnego uznania.
  8. Somfy nie gwarantuje ciągłości świadczenia Usług, zastrzegając sobie prawo do wstrzymania świadczenia Usług według własnego uznania w każdym czasie.
  9. Wszelkie inne usługi dostępne w Somfy Biznes jak również usługi, które zostaną dodane w przyszłości, o ile nie zostały opisane poniżej, podlegają postanowieniom ogólnym Regulaminu.
 

IV. Warunki i zasady korzystania z poszczególnych Usług Somfy Biznes

1. Aktualności 1.1. Usługa Aktualności polega na udostępnianiu przez Somfy w wydzielonej do tego celu części strony internetowej, treści, materiałów informacyjnych, promocyjnych, wyników badań oraz wszelkich innych przekazów dotyczących działalności Somfy. 1.2. Materiały określone w punkcie 1.1 powyżej są udostępnianie Użytkownikowi do wglądu na podstawie przydzielonych do Konta Somfy Biznes Użytkownika uprawnień. 1.3. Somfy ma wyłączne prawo decydowania, które z udostępnianych materiałów będą dostępne dla konkretnych Użytkowników. 1.4. Udostępniane materiały są przeznaczone wyłącznie dla Użytkowników posiadających właściwe uprawnienia. Przekazywanie, kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób lub informowanie osób trzecich o treści tych materiałów przez Użytkowników, o ile nie zaznaczono inaczej, jest zabronione. 1.5. Somfy dokłada wszelkich starań, aby udostępniane materiały były wolne od błędów.   2. Wizytówka 2.1. Usługa Wizytówka polega na prezentacji stworzonej przez Użytkownika, na podstawie wprowadzonych przez niego informacji w odpowiednim formularzu, wizytówki Użytkownika. 2.2. Wprowadzenie danych przez Użytkownika jest dobrowolne. 2.3. Użytkownik decydując się na wprowadzenie danych jest zobowiązany do podania danych zgodnych ze stanem faktycznym. 2.4. Tryb, zasady oraz cel gromadzenia danych przez Somfy, w związku z stworzeniem wizytówki przez Użytkownika jest określony w Polityce Prywatności Somfy Biznes. 2.5. Zaakceptowana przez Somfy wizytówka Użytkownika jest udostępniana w Somfy Biznes innym Użytkownikom oraz Odwiedzającym na zasadach określonych w Polityce Prywatności. 2.6. Somfy zastrzega sobie prawo odrzucenia stworzonej przez Użytkownika propozycji wizytówki. 2.7. Użytkownik wyraża zgodę na udostępnianie przez Somfy informacji zawartych w wizytówce innym Użytkownikom, Odwiedzającym, a także podmiotom współpracującym z Somfy. 2.8. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie informacje wprowadzone podczas tworzenia wizytówki, w szczególności za zamieszczone zdjęcia, oznaczenia, grafiki, znaki towarowe i jakiekolwiek inne materiały podlegające ochronie na podstawie właściwych przepisów prawa. 2.9. Somfy zastrzega sobie prawo prezentowania wizytówki Użytkownika wszystkim lub określonym grupom Użytkowników / Odwiedzających / podmiotów współpracujących z Somfy według własnego uznania. 2.10.      Somfy zastrzega sobie prawo zaprzestania prezentowania wizytówki Użytkownika i / lub usunięcia wszelkich wprowadzonych przez użytkownika danych podczas tworzenia wizytówki.   3. Wyszukiwarki Produktów 3.1. Usługa Wyszukiwarka Produktów polega na udostępnianiu Użytkownikowi informacji, na podstawie wprowadzonego przez niego zapytania w odpowiednim formularzu, informacji o produktach związanych z działalnością Somfy lub podmiotów współpracujących z Somfy na podstawie umów cywilnoprawnych. 3.2. Informacje na temat produktów nie mają charakteru oferty handlowej w rozumieniu art. 66. § 1. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny. 3.3. Prezentowane zdjęcia i grafiki mają charakter poglądowy, produkt w rzeczywistości może nieznacznie różnić się od jego fotografii. 3.4. Somfy dokłada wszelkich starań, aby informacje prezentowane w Wyszukiwarce Produktów były aktualne. 3.5. Somfy zastrzega sobie prawo do odmowy prezentacji niektórych lub wszystkich produktów wybranym Użytkownikom. 3.6. Informacje dotyczące niektórych lub wszystkich produktów mogą być niedostępne dla Użytkowników nie posiadających właściwych uprawnień, przydzielonych do Konta Somfy. 3.7. Wykorzystywanie przez Użytkownika zdjęć, grafik, oznaczeń, znaków towarowych lub jakichkolwiek innych elementów graficznych prezentowanych w Wyszukiwarce Produktów, bez wyraźnej zgody Somfy, jest zabronione. 3.8. Użytkownik wykorzystuje przedstawione mu informacje w Wyszukiwarce Produktów, w szczególności cechy produktów, wymiary, wymagania i specyfikacje techniczne, na własną odpowiedzialność, o ile nie zaznaczono inaczej. 3.9. Użytkownik pragnący wykorzystać zdjęcia, grafiki, oznaczenia, znaki towarowe lub jakiekolwiek inne elementy graficzne prezentowane w Wyszukiwarce Produktów powinien zgłosić swoją prośbę do Somfy za pomocą e-mail pod adresem marketing_pl@somfy.com 3.10.      Użytkownik ma możliwość złożenia zapytania o dostępność produktów prezentowanych w Wyszukiwarce Somfy oraz ich ewentualnego zamówienia, o ile są dostępne i znajdują się w ofercie Somfy, za pomocą formularza zamówienia dostępnego w Somfy Biznes.   4. Katalog Marketingowy 4.1. Usługa Katalog Marketingowy polega na udostępnieniu Użytkownikowi katalogu produktów marketingowych zawierającego prezentację poszczególnych produktów marketingowych kierowaną do Użytkowników Somfy Biznes. 4.2. Prezentacja zawiera w szczególności proponowaną cenę netto produktu, krótki opis produktu oraz grafikę prezentującą przybliżony wygląd produktu. 4.3. Informacje na temat produktów nie mają charakteru oferty handlowej w rozumieniu art. 66. § 1. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny. 4.4. Prezentowane zdjęcia i grafiki mają charakter poglądowy, produkt w rzeczywistości może nieznacznie różnić się od jego fotografii. 4.5. W zależności od posiadanych uprawnień Konta Somfy Biznes, Użytkownik może być informowany przez Somfy o możliwych zniżkach 4.6. Somfy dokłada wszelkich starań, aby informacje prezentowane w Katalogu Marketingowym były aktualne. 4.7. Wykorzystywanie przez Użytkownika zdjęć, grafik, oznaczeń, znaków towarowych lub jakichkolwiek innych elementów graficznych prezentowanych w Katalogu Marketingowym, bez wyraźnej zgody Somfy, jest zabronione. 4.8. Użytkownik pragnący wykorzystać zdjęcia, grafiki, oznaczenia, znaki towarowe lub jakiekolwiek inne elementy graficzne prezentowane w Katalogu Marketingowym powinien zgłosić swoją prośbę do Somfy za pomocą e-mail na adres marketing_pl@somfy.com 4.9. Użytkownik ma możliwość złożenia zapytania o dostępność produktów prezentowanych w Katalogu Marketingowym oraz ich ewentualnego zamówienia, o ile są one dostępne i znajdują się w ofercie Somfy, za pomocą formularza zamówienia dostępnego w Somfy Biznes.   5. Szkolenia 5.1.  Usługa Szkolenia polega na udostępnieniu Użytkownikowi listy szkoleń prowadzonych przez Somfy oraz szkoleń organizowanych przez Somfy, prowadzonych przez uprawnione podmioty trzecie. 5.2.  Informacje szczegółowe dotyczące przeprowadzanych lub organizowanych szkoleń są określane przez Somfy i udostępniane na stronie internetowej Somfy Biznes lub poprzez kontakt z Somfy za pomocą e-mail pod adresem techniczny@somfy.com 5.3.  Prezentowana lista szkoleń ma charakter informacyjny i nie jest ofertą handlową w rozumieniu art. 66. § 1. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny. 5.4.  Somfy zastrzega sobie prawo do zaprzestania prowadzenia lub organizowania wszystkich lub niektórych szkoleń według własnego uznania. 5.5.  Użytkownik pragnący wziąć udział w szkoleniu powinien zgłosić swoją prośbę za pomocą e-mail na adres techniczny@somfy.com 5.6.  Somfy poinformuje użytkownika zgłaszającego chęć wzięcia udziału szkolenia o warunkach i zasadach dotyczących wybranego szkolenia. 5.7.  Szkolenia prowadzone przez Somfy są bezpłatne. 5.8.  Szkolenia organizowane przez Somfy, a prowadzone przez uprawnione podmioty trzecie, mogą być związane z obowiązkiem poniesienia opłaty, o czym Użytkownik zostanie poinformowany, w przypadku wyboru takiego szkolenia. 5.9.  Somfy nie odpowiada za jakość szkoleń prowadzonych przez podmioty trzecie.   6. Do pobrania 6.1.  Usługa Do pobrania polega na udostępnieniu Użytkownikowi plików zawierających materiały związane z działalnością Somfy lub podmiotów współpracujących z Somfy na podstawie umów cywilnoprawnych. 6.2.  Usługa Do pobrania daje użytkownikowi możliwość ściągnięcia wybranych plików na własne urządzenie elektroniczne, pozwalające na zapis informacji. 6.3.  Udostępniane pliki w usłudze Do pobrania są przeznaczone wyłącznie dla Użytkowników i mają charakter informacyjny. 6.4.  Użytkownik wykorzystuje informacje udostępnione w plikach, w szczególności cechy produktów, wymiary, wymagania i specyfikacje techniczne, na własną odpowiedzialność, o ile nie zaznaczono inaczej. 6.5.  Somfy dokłada wszelkich starań, aby informacje zawarte w udostępnianych plikach były aktualne i zgodne z dostępną Somfy wiedzą. 6.6.  Wykorzystywanie przez Użytkownika zdjęć, grafik, oznaczeń, znaków towarowych lub jakichkolwiek innych elementów graficznych lub elementów podlegających ochronie prawnej, zawartych w udostępnianych plikach w usłudze Do pobrania, bez wyraźnej zgody Somfy, jest zabronione. 6.7.  Somfy zastrzega sobie prawo selekcji udostępnianych Użytkownikowi plików w usłudze Do pobrania w zależności od posiadanych przez niego uprawnień, przypisanych do jego Konta Somfy Biznes. 6.8.  Somfy zastrzega sobie prawo dodawania, usuwania, zmiany treści udostępnianych plików bez informowania o tym Użytkownika. 6.9.  Somfy dba o przestrzeganie praw do własności intelektualnej. Każdy z Użytkowników w przypadku stwierdzenia naruszania praw jakichkolwiek podmiotów do udostępnianych przez Somfy treści jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o tym Somfy za pomocą e-mail pod adresem marketing_pl@somfy.com.  

V. Własność intelektualna

  1. Somfy Biznes oraz wszelkie treści w nim zawarte, w tym, znaki towarowe, bazy danych, podlegają ochronie przewidzianej w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.06.90.631 j.t. z późn. zm.), ustawie z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz.U.01.128.1402 z późn. zm.), ustawie z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz.U.03.119.1117 j.t. z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.03.153.1503 j.t. z późn. zm.).
  2. Prawa do znaków towarowych, oznaczeń, grafik, motywów wyróżniających oraz baz danych udostępnionych w Somfy Biznes przysługują Somfy lub osobom trzecim. W przypadku, gdy przedmiotowe prawa przysługują osobom trzecim Somfy prezentuje w Somfy Biznes, znaki towarowe oraz bazy danych na podstawie stosownych umów zawartych z tymi osobami, w szczególności umów licencyjnych i umów o przeniesienie autorskich praw majątkowych, lub na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
  3. Poprzez korzystanie z treści lub baz danych udostępnionych w Somfy Biznes Użytkownicy nie nabywają żadnych praw ani też nie uzyskują licencji do tych utworów lub baz danych.
  4. Niedopuszczalne jest:
    1. zwielokrotnianie, modyfikowanie, blokowanie, publiczne odtworzenie i publiczne udostępnianie w sieci Internet Somfy Biznes lub jego części lub treści zamieszczonych w Somfy Biznes lub ich części, bez uprzedniej zgody Somfy, za wyjątkiem przypadków wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa;
    2. pobieranie zawartości baz danych i wtórne ich wykorzystywanie w całości lub w istotnej - co do jakości lub ilości – części, bez uprzedniej zgody Somfy.
  5. Zamieszczając jakiekolwiek treści w Somfy Biznes Użytkownik oświadcza, że przedmiotowe treści są wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, oraz że posiada wszelkie uprawnienia i zgody wymagane obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności majątkowe prawa autorskie oraz prawa do wykorzystania wizerunku, do tego, aby treści mogły być udostępniane w Somfy Biznes i nie spowoduje to naruszenia jakichkolwiek praw lub dóbr osób trzecich oraz oświadcza, że treść i forma zamieszczonych przez niego treści nie narusza obowiązujących przepisów prawa.
 

VI. Prawa i obowiązki Użytkowników

  1. Korzystając z Somfy Biznes, Użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania przepisów prawa i postanowień niniejszego Regulaminu oraz uregulowań szczególnych zawartych w oddzielnych dokumentach stanowiących część Regulaminu, a także zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów.
  2. Użytkownik bez wyraźnej zgody Somfy nie może udostępniać jego Konta Somfy Biznes osobom trzecim.
  3. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.
  4. Zakazane jest wykorzystywanie Somfy Biznes w sposób bezprawny, w szczególności w sposób działający na szkodę Somfy i podmiotów współpracujących z Somfy na podstawie umów cywilnoprawnych.
  5. Somfy jest uprawniona do zaprzestania udostępniania Somfy Biznes lub jego poszczególnych elementów dla Użytkownika, w przypadku:
  6. naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa, w związku z korzystaniem z Somfy Biznes, postanowień niniejszego Regulaminu, uregulowań szczególnych zawartych w oddzielnych dokumentach stanowiących część Regulaminu,
  7. w przypadku działania przez Użytkownika na szkodę Somfy, podmiotów współpracujących z Somfy lub innych Użytkowników lub innych osób związanych z Somfy,
  8. w momencie zaprzestania współpracy z Użytkownikiem,
  9. w pozostałych przypadkach opisanych w niniejszym Regulaminie.
 

VII. Odpowiedzialność Somfy

  1. Somfy nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. sposób, w jaki Użytkownicy korzystają z Somfy Biznes, ani za jakiekolwiek wynikłe z tego skutki,
    2. jakiekolwiek szkody wynikające z niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub postanowieniami niniejszego Regulaminu działań Użytkownika,
    3. niezależne i niezawinione błędy w działaniu funkcji i usług udostępnianych Użytkownikom w Somfy Biznes,
    4. szkody spowodowane przyczynami niezależnymi i niezawinionymi od Usługodawcy, w szczególności spowodowane siłą wyższą.
  1. Somfy nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności karnej, cywilnej i administracyjnej za korzystanie przez Użytkownika z Somfy Biznes w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub przepisami prawa.
  2. Somfy nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Użytkownika spowodowane zagrożeniami występującymi w sieci Internet, w szczególności włamaniami do systemu Użytkownika, przejęciami haseł przez osoby trzecie, zainfekowaniem systemu Użytkownika wirusami.
 

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin może być w każdej chwili zmieniany przez Somfy.
  2. Regulamin jest dostępny do wglądu dla wszystkich użytkowników i odwiedzających Somfy Biznes, poprzez odnośnik zamieszczony w stopce każdej strony internetowej będącej częścią Somfy Biznes.
  3. Wszelkie uwagi w zakresie Regulaminu należy kierować listownie na adres siedziby Somfy, bądź za pomocą e-mail na adres marketing_pl@somfy.com
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa, a wszelkie spory rozstrzygane będą przez właściwe sądy polskie.
  5. Somfy zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności Somfy Biznes w każdym czasie, informując o tym użytkowników na głównej stronie Somfy Biznes w sekcji Aktualności.
  6. Wszystkie zmiany Regulaminu Somfy Biznes będą obowiązywały od momentu opublikowania w Somfy Biznes.
  7. Użytkownik korzystając w dalszym ciągu z Somfy Biznes po uzyskaniu informacji o zmianie Regulaminu Somfy Biznes potwierdza wyrażoną wcześniej zgodę, co do jego postanowień.
  8. W przypadku nie zaakceptowania zmian w Regulaminie Użytkownik powinien powstrzymać się od korzystania z Somfy Biznes.
Ostatnia aktualizacja: 07 lutego 2019 roku