FAQ PRO APP

Zaloguj się / Utwórz konto

Czy mogę używać aplikacji, jeśli nie mam sieci mobilnej lub Internetu?

        Aby otworzyć aplikację i jej używać, potrzebny jest dostęp do sieci mobilnej (3G/4G) lub Wi-Fi. Jednak po otwarciu aplikacji niektóre funkcje, takie...

Czy interfejs na subkontach jest taki sam jak na koncie głównym?

          Subkonta mają taki sam interfejs i dostęp do tej samej listy central klientów co konto główne.

Chciałbym utworzyć dostępy także dla innych pracowników mojej firmy. Jak to zrobić?

          Jeśli chcesz zapewnić dostęp także innym pracownikom firmy, musisz utworzyć dla nich subkonta na stonie SomfyBiznes. Subkonta można...

Nie mam dostępu do strony SomfyBiznes. Czy mimo to mogę otworzyć aplikację TaHoma Pro?

          Do aplikacji TaHoma Pro wchodzi się przy użyciu danych do logowania SomfyBiznes. Zatem jeśli nie masz dostępu do strony SomfyBiznes, nie...