FAQ TaHoma switch

Kompatybilność

Czy mój klient może samodzielnie zresetować swoją centralę?

        Tak, Twój klient może samodzielnie zresetować swoją centralę.

Jaka prędkość Internetu jest wymagana, aby moja centrala TaHoma switch działała poprawnie?

          TaHoma switch nie wymaga do prawidłowego działania dostępu do Internetu szerokopasmowego.

Czy funkcja geolokalizacji jest zintegrowana z TaHoma Switch?

          Funkcja geolokalizacji nie jest natywnie zintegrowana z centralą TaHoma. Możesz jednak aktywować tę funkcję za pośrednictwem IFTTT.

Jak działa moja instalacja w przypadku przerwy w dostawie Internetu?

          Bez internetu zdalne sterowanie za pośrednictwem aplikacji TaHoma nie jest dostępne. Natomiast scenariusze zaplanowane nadal działają....

Ile urządzeń i scenariuszy mogę skonfigurować za pomocą TaHoma Switch?

          Do TaHoma switch można podłączyć prawie 300 urządzeń i zaprogramować do 40 różnych scenariuszy.

Jakie funkcje są dostępne w produktach partnerskich?

          Wszystkie funkcje dostępne w produktach partnerskich są wymienione w tabeli kompatybilności.

Jaka jest procedura wymiany TaHoma V2 na TaHoma Switch?

          W przypadku wymiany TaHoma V2 na TaHoma switch konieczne jest ponowne przeprowadzenie całej instalacji.